عاشقان ولایت

عاشقان ولایت

حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر روز سه‌شنبه90/12/23  در دیدار نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مسئولان این سازمان، وقف را یك نهاد ممتاز دینی دانستند و تأكید كردند: باید از طریق تشویق مردم به وقف و همچنین ادای صحیح حق واقف در مورد موقوفه‌اش، سنت وقف را بیش از پیش در جامعه ترویج كرد.
ایشان خاطرنشان كردند: مهمترین مسئله در وقف، عمل امینانه نسبت به موضوع وقف است.
رهبر انقلاب اسلامی دایره  وقف را گسترده دانستند و افزودند: اكنون عرصه‌های متعددی برای وقف وجود دارد كه از جمله آنها، پزشكی، علم و آموزش، تحقیقات و پژوهش، علوم جدید، محیط زیست و ترویج دین به شكل‌های مدرن است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نظارت مستمر مدیران بر زیر مجموعه خود در همه دستگاه‌ها را ضروری و مهم خواندند و تأكید كردند: این نظارت به معنای این است كه وظایف بخصوص در موضوع بسیار مهم وقف، بصورت صحیح و كامل انجام شود و خدای نكرده غفلت‌ها و یا لغزش‌ها موجب ناتمام ماندن كارها و ناقص انجام شدن وظایف نشود.
ایشان همچنین از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و مدیران و كاركنان این مجموعه تشكر و قدردانی كردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:37 ] [ فدایی ولایت ] [ ]
درباره سايت

در این ایام غبارآلود فعلی و عیان نبودن حق از باطل قصد داریم با یاری گرفتن از خداوند متعال و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری در کنار دیگر عزیزان چراغ راهی باشیم برای جوانان این مرز وبوم انشاءالله
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقان ولایت و آدرس ashora-velayat.LXB.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 61
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 78778
تعداد مطالب : 158
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1